Naprawy bezgotówkowe 2016-10-27T13:54:20+00:00

Naprawy bezgotówkowe

Naszym klientom oferujemy również naprawy bezgotówkowe. Oznacza to, że w przypadku zgłaszania szkody w naszym zakładzie bądź w towarzystwie ubezpieczeniowym klient nie wydaje własnych środków finansowych za naprawę swojego samochodu. Naprawa odbywa się po uprzednim załatwieniu wszelkich formalności w tym upoważnieniu Naszego Zakładu do wykonania napraw blacharsko – lakierniczych.

Dla wybranych zakładów ubezpieczeń (Aviva, PZU S.A., TUiR “WARTA” S.A., UNIQA TU S.A.), pracownik naszego zakładu wykonuje oględziny pojazdu, które są honorowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy

o szczegóły koniecznie zapytaj pracownika naszej firmy

W przypadku pozostałych firm oczekujemy na wykonanie oględzin pojazdu przez Rzeczoznawcę firmy ubezpieczeniowej.

Po wizycie przedstawiciela Ubezpieczyciela i otrzymaniu protokołu, załatwiamy wszelkie niezbędne formalności, aby wkrótce móc przystąpić do naprawy pojazdu. W ten sposób zwalniamy Państwa z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. Dzięki temu czasu od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu jest znacznie krótszy.

Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:

  • dowód rejestracyjny pojazdu
  • prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia
  • oryginał polisy OC
  • polisa Autocasco oraz wniosek do polisy (jeśli jest na osobnym druku)
  • dowód osobisty właściciela pojazdu
  • w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez Policję – pokwitowanie

Jeżeli będą koniecznie inne, dodatkowe dokumenty zostaną Państwo poinformowani przez właściwą jednostkę likwidującą szkodę.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt lub wizytę w biurze naszej firmy, gdzie nasi pracownicy chętnie pomogą w załatwieniu formalności i przedstawią Państwu właściwy tok postępowania w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi.