Naprawy bezgotówkowe

Naszym klientom oferujemy również naprawy bezgotówkowe. Oznacza to, że w przypadku zgłaszania szkody w naszym zakładzie bądź w towarzystwie ubezpieczeniowym klient nie wydaje własnych środków finansowych za naprawę swojego samochodu. Naprawa odbywa się po uprzednim załatwieniu wszelkich formalności w tym upoważnieniu Naszego Zakładu do wykonania napraw blacharsko – lakierniczych.

Dla wybranych zakładów ubezpieczeń (Allianz, PZU S.A., UNIQA TU S.A.), pracownik naszego zakładu wykonuje oględziny pojazdu, które są honorowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe.

Na czas naprawy zapewniamy samochód zastępczy

o szczegóły koniecznie zapytaj pracownika naszej firmy

W przypadku pozostałych firm oczekujemy na wykonanie oględzin pojazdu przez Rzeczoznawcę firmy ubezpieczeniowej.

Po wizycie przedstawiciela Ubezpieczyciela i otrzymaniu protokołu, załatwiamy wszelkie niezbędne formalności, aby wkrótce móc przystąpić do naprawy pojazdu. W ten sposób zwalniamy Państwa z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. Dzięki temu czasu od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu jest znacznie krótszy.

Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:

  • dowód rejestracyjny pojazdu
  • prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia
  • oryginał polisy OC
  • polisa Autocasco oraz wniosek do polisy (jeśli jest na osobnym druku)
  • dowód osobisty właściciela pojazdu
  • w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez Policję – pokwitowanie

Jeżeli będą koniecznie inne, dodatkowe dokumenty zostaną Państwo poinformowani przez właściwą jednostkę likwidującą szkodę.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt lub wizytę w biurze naszej firmy, gdzie nasi pracownicy chętnie pomogą w załatwieniu formalności i przedstawią Państwu właściwy tok postępowania w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi.